Spletna trgovina proprat.si (v nadaljevanju spletna trgovina) je v lasti podjetja Proprat d.o.o., Dobja vas 253, 2390 Ravne na Koroškem.
Naročilo izdelka
Izbran izdelek v spletni trgovini lahko 24ur na dan naročite preko spletnega obrazca.
Navodila za uporabo in nakup
Spletna trgovina omogoča uporabnikom interneta nakupovanje izdelkov preko spleta. Ob pregledu vašega izbranega izdelka pod opisom izdelka izberete morebitne dodatne lastnosti izdelka.
Po opravljeni izbiri izdelka kliknite na košarico ob strani. Izbrani izdelek pogledate v nakupovalni košarici ki se nahaja zgoraj. Namig: ob kliku na košarico se vam takoj pokaže z rdečo barvo kaj ste izbrali. Preverite točnost podatkov. Če se niste prav odločili oziroma ste izbrali narobe ali ste vnesli napačni artikel in želite popraviti napake, izdelek enostavno izbrišite z klikom na X in nadaljujete z izbiro izdelka. Če ste izbrali pravilno pa opravite nakup ki ga potrdite s klikom na gumb zaključi nakup.
Na vaš e-mail naslov dobite takoj po opravljenem nakupu sporočilo o opravljenem naročilu. To sporočilo pride tudi k nam na naš e-mail naslov. Takoj ko je to mogoče dobite na vaš e-mail naslov ki je v naročilu potrditev naročila oziroma predračun za plačilo z vsemi podatki. Od tega trenutka je začel teči rok sklenitve pogodbe.
Naročilo oziroma pogodba je shranjena na sedežu podjetja,naročnik ima dostop do kopije pogodbe s pisno zahtevo.Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca.Skrbno varujemo vaše podatke pred zlorabo nepooblaščenim dostopom,razkrivanjem, spreminjanjem.Vse podatke pridobljene preko spletne trgovine uporabljamo le za lastno uporabo.
Varovanje podatkov in zasebnosti
Vpis osebnih podatkov v spletno trgovino trgovca je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev trgovca.Trgovec ne bo nikoli posredoval,prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki.Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe.Uporabnikom je preko njihovega uporabniškega računa na voljo vpogled v podatke ki jih hranimo o njih.
Plačilo
Vaše naročilo je možno na več načinov:
Plačilo po predračunu
Plačilo po predračunu – izdelek ki je na zalogi je odpremljen po prejemu denarnih sredstev na naš bančni račun. Znesek lahko poravnate s plačilnim nalogom preko katerekoli banke, spletne banke, pošte.
Izdelki so odposlani, ko je vidno plačilo na našemu TRR računu.
Podatki za plačila v Sloveniji
- Prejemnik: Proprat d.o.o.
- Bančni račun IBAN: SI56 0245 0026 1736 980
- Račun odprt pri NLB d.d. banki
- Sklic pri plačilu je številka predračuna: 00-številka predračuna
Ob prevzemu blaga dobi kupec en izvod računa z garancijo,kopija in elektronsko naročilo pa bo shranjeno na sedežu podjetja,kupec pa ima dostop do kopije pogodbe in naročila z pisno zahtevo.
Plačilo preko PayPala
Na strani je možno plačati tudi s kreditnimi ali debetnimi karticami preko sistema PayPal. Sledite navodilom pri nakupu.
Plačila po povzetju zaradi trenutnih razmer (koronavirus) niso možna!
Dostava in stroški dostave Pošte Slovenije
Nakupi do 100€ je cena dostave: 4,5€
Pri nakupih nad 100€ je dostava BREZPLAČNA.
Čas dostave izdelkov ki so na zalogi je povprečno v 3-4 delovnih dnevih po prejemu vašega naročila. Dostava je odvisna tudi od same količine naročila. Pri večjih količinah, je dostava po dogovoru (napr. zaščitne maske nad 30 kos).
Če boste naročilo oddali do 12. ure, bo blago ki je na zalogi odpremljeno še isti dan in ga boste predvidoma prejeli v roku 1-2 dni. Če boste oddali naročilo po 12. uri, bo morda odpravljeno še isti dan,bolj verjetno pa naslednji.Naročila, ki jih dobimo v soboto,nedeljo ali praznik,bodo načeloma odpremljena prvi naslednji delovni dan (navadno ponedeljek)
Veljavnost naročila
Potrošnik s svojim naročilom potrjuje,da sprejema naše prodajne pogoje.V primeru da ne moremo zagotoviti dobave blaga v navedenem roku ob naročilu vas bomo o tem obvestili.Cena velja od dneva naročila do dostave blaga.
Odstop od naročila in vračilo blaga
Potrošnik ima pravico,v primeru pogodbe sklenjene na daljavo da v 14 dneh od prevzema blaga sporoči prodajalcu da odstopa od pogodbe,ki jo je posredoval preko spletne strani www.vozicki.net.
Razlogov ni potrebno navajati.
Blago mora potrošnik vrniti podjetju v 30 dneh po sporočilu od odstopa pogodbe in sicer nepoškodovano,nerabljeno,v nespremenjeni količini in obliki,original zapakirano ter v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi elementi na svoje stroške.O nameravanem vračilu blaga nas potrošnik mora po prejetju blaga pisno obvestiti na naslov info@vozicki.net.Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu,kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.Vsakršno preizkušanje ki odstopa od navedenega,je mogoče šteti za uporabo blaga,kar pomeni da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več,pač pa samo možnost,da tudi po tem,ko že prejme blago,ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru,da je bila ta odločitev prenagljena,spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe,ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Vračilo kupnine
Če odstopite od pogodbe vam vrnemo kupnino ali zamenjamo vrnjeno blago z drugim novim izdelkom.Kupnino vrnemo takoj,ko je to mogoče,najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.Vse stroške vračila blaga pri odstopu od pogodbe krije potrošnik.
Garancija
Vsi izdelki iz prodajnega asortimana imajo garancijo. Garancija velja 12-mesecev od datuma nakupa izpisanega na računu. Morebitna neuporaba izdelka ne podaljša garancijskega roka.
Garancija začne teči od dneva nakupa izdelka ki je zapisan na računu in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca ter izpolnjenim reklamacijskim obrazcem.
Ne upošteva garancije zaradi:
- neupoštevanja navodil za uporabo
- malomarno ravnanje z izdelkom
- če je popravilo opravila nepooblaščena oseba
- zaradi poškodbe blaga pri prekomerni izpostavitvi sončne svetlobe
- zaradi nepravilnega pranja blaga
- če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom
- če je poškodba nastala zaradi preobremenitve (prevelike nedovoljene teže otroka,nakupljeno blago)
- če so poškodbe nastale zaradi nezadostnega vzdrževanja blaga,plastike,okvirja
- pri normalni obrabi delov
- če ste namerno poškodovali ali celo odstranili nalepki ECE ali serijsko številko izdelka
- Obrazec za reklamacijo dobite na naslovu info@proprat.si Ko vračate blago v reklamacijo morate izdelku priložiti reklamacijski zapisnik,kopijo računa in vse pripadajoče obrazce ki so v paketu.Blago mora biti v original embalaži.V primeru upravičene reklamacije vam izdelek brezplačno zamenjamo z drugim enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Stvarna napaka izdelka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake 37.čl.,37a.čl,po zakonu ZVPot. Slovenije.
Če kupec prejme paket, vidno poškodovan med transportom,ga takoj reklamira dostavni službi Pošte Slovenija tako da izpolni reklamacijski zapisnik in o tem obvesti prodajalca na elektronski naslov info@proprat.si skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Varstvo potrošnikov
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Vse navedene cene za izdelke so maloprodajne in izražene v EUR z vključenim 22 % DDV-jem. Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo.
Rok dobave
Rok dobave izdelkov je 3 – 14 delovnih dni,če ni na zalogi pri proizvajalcu ali dobavitelju potem je rok dobave daljši 3 – 4 tedne, v tem primeru tudi vsakega kupca obvestimo o čakalni dobi, izdelki, ki so na zalogi pri nas 1 – 4 delovne dni. Če je izdelek na zalogi vas obvestimo ob oddanem naročilu v najkrajšem možnem času.
Varstvo in pravica do zasebnosti
Skrbno varujemo vaše podatke pred zlorabo nepooblaščenim dostopom,razkrivanjem,spreminjanjem.Vse podatke pridobljene preko spletne prodajalne uporabljamo le za lastno uporabo.